versterk onze b(l)oeiende vereniging

Een bloeiende vereniging

Altijd al een willen weten of roeien ook jou sport is voor de toekomst? Of heel graag het weer eens even proberen of je het nog kunt?

Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe leden. Zowel recreatief als roeiers met een gezonde wedstrijd mentaliteit. Zie jij het zitten om het te proberen? Dan ben je bij ons van harte welkom. De eerste maand kun je vrijblijvend meetrainen. Je kunt je aanmelden op via het onderstaande knop: ja, ik word lid en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Trainingsdagen

Maandag      19:15 – 21:30
Woensdag    19:15 – 21:30
Vrijdag          19:15 – 21:30

Woensdag traint het recreanten team

Word lid van roeivereniging waterkr8

Wijzigen of opzeggen

Wijzigingen

Heb je een nieuw mailadres of telefoonnummer? Vergeet dit niet door te geven aan ons via het contactformulier!
Tegenwoordig komt het vaak voor dat leden van provider wisselen en hierdoor een nieuw e-mailadres en/of telefoonnummer krijgen. Meestal wordt vergeten zo’n wijziging aan onze ledenadministratie door te geven. Actuele gegevens zijn belangrijk voor de communicatie van de club naar de leden toe. Zo dient het ledenadministratiebestand als database voor onze digitale nieuwsbrief.

Als je er zeker van wilt zijn dat jouw gegevens correct geregistreerd staan in de ledenadministratie van roeivereniging waterkracht, mail dan jouw correcte gegevens naar : info@waterkracht.nl

Opzeggen

Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden bij de ledenadministratie per post of per e-mail.De opzegging moet uiterlijk 1 maand voor de opzegdatum zijn ontvangen door de ledenadministratie.

Coulance regeling

Bij langdurige blessures (min. 3 maanden) kom je un aanmerking voor restitutie van je contributie. Wil je aanspraak maken op de coulanceregeling of heb je vragen? Mail dan naar info@waterkracht.nl.

Onze trotse sponsoren